Pieczona, ziołowa kaczka z buraczkami balsamicznymi


Pyszna kaczka o intensywnym smaku i to cała w buraczkach🙂. Trochę mniej tradycyjny przepis stawiający na przyprawy i bogaty bukiet smaków.

Cały ten smaczny przepis znajdziecie na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/przepisy/pieczona-ziolowa-kaczka-z-buraczkami-balsamicznymi/

Pieczona, ziołowa kaczka z buraczkami balsamicznymi

Pieczona, ziołowa kaczka z buraczkami balsamicznymi

 

5 responses to “Pieczona, ziołowa kaczka z buraczkami balsamicznymi

  1. Ty to umiesz inspirować… Krystow

  2. Wprosiłabym się na taką kaczkę – wygląda super apetycznie, a ja uwielbiam kaczkę.

  3. Kaczkę trzeba umieć robić, a jak już się ja zrobi to tylko palce lizać. Spróbuję powyższego przepisu.

  4. Jejki, kaczka, moja ulubiona, smacznego Wam życzę!

  5. Niesamowicie wygląda! Ja z kaczką mam raczej kiepskie doświadczenia, ale jak ktoś potrafi zrobić, to uwielbiam!

Skomentuj

