Ogórki konserwowe miodowe


Przepis na słodko-kwaśne ogórki,który naprawde trafia w mój smak. Nie tylko w mój – zasmakowało Poznańskim Blogerom na pikniku. Nie dajcie się przestraszyć miodem – to nie smakuje jak kanapka z twarogiem i miodem🙂

Sprzawdźcie przepis na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/przepisy/ogorki-konserwowe-miodowe/

Ogórki konserwowe miodowe

Ogórki konserwowe miodowe

 

6 responses to “Ogórki konserwowe miodowe

  1. to są te ogóreczki, co były na spotkaniu?
    smakowały bardzo dobrze!

    Pozdrawiam,
    Karmel-itka

  2. to ja też potwierdzam, że ogórki palce lizać🙂

  3. Witam, tych ogórków jeszcze nie próbowałam, ani nie robiłam. Obiecałam sobie że w przyszłym roku na 100% je zrobię bo co chwile mam jakiś inny przepis np-w tym sezonie pierwsze skrzypce grały ogórki w kurkumie:) pozdrawiam!

  4. Spróbuje tego przepisu, ale nie ukrywam, że najbardziej przypadają mi do gustu te w zalewie musztardowej…

Skomentuj

