Tort kanapkowy inspirowany Marokiem


Nietypowy i smaczny sposób podania kanapek, fajny na imprezę. Smakował towarzystwu na pikniku Wielkopolskich Blogerów Kulinarnych. Maroko występuje tu w postaci hummusu i pasty chilli (można użyć harissę). Do tego polecam ogóreczki konserwowe.

Przepis pochodzi ze szwedzkiego oddziału firmy Arla, a przeczytacie go w całości na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/przepisy/tort-kanapkowy-inspirowany-marokiem/

Tort kanapkowy inspirowany Marokiem

Tort kanapkowy inspirowany Marokiem

 

6 responses to “Tort kanapkowy inspirowany Marokiem

  1. jestem pod wrażeniem pomysłu!:) super!

  2. Dzięki za ten torcik! Był naprawdę mega pomysłowy!

    • Cieszę się,że smakowało, trochę z pośpiechu nie dodałem do środka korniszonów, a myśle,że warto. W domu jadłem to z tymi ogórkami i super pasuje. Przepis na ogórki wrzucę🙂

  3. Pingback: Piknik blogerów i Mistrzostwa Konkursu Barista of The Year « W Krainie Smaku

  4. Ale fajne ; ) Nigdy wcześniej na to nie wpadłam… no w ten weekend szykuje mi się impreza i na pewno będzie na niej tort. Tostowy : )

  5. Jadlam na pikniku poznańskich blogerów – potwierdzam, był pyszny🙂

Skomentuj

