Restauracja Papavero, ul. 3 Maja 46, Poznań


Wykwintna restauracja, z dbałością o szczegóły, z lekkim mieszanym uczuciem…. Dziś miałem okazję skosztowania bardzo zachęcającej restauracji, w której na wiele dań miałem ochotę. Znalazłem ją dość przypadkowo w internecie szukając miejsca na służbowe spotkanie..

Przede wszystkim trzeba powiedzieć,że na talerzu jest widoczna dbałość o surowiec, wykonanie, szczegóły, wygląd. Jest naprawdę pięknie.

http://www.papavero.poznan.pl

Całą recenzję przeczytaj na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/recenzje-lokali/restauracja-papavero-ul-3-maja-46-poznan/

 

Pieczony filet z gęsi macerowany Guinnessem

Pieczony filet z gęsi macerowany Guinnessem

 

Creme brulee

Creme brulee

 

One response to “Restauracja Papavero, ul. 3 Maja 46, Poznań

  1. W restauracji Papavero byłem kilkukrotnie na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Miałem przyjemność zapraszać do niej partnerów biznesowych i za każdym razem pozostały takie same wrażenia kulinarne ( rewelacja!) Wszystkie dania, które dotąd zamawiałem – palce lizać, niezależnie czy to pasta, polędwica, królik czy stek. Moja ulubiona restauracja w Poznaniu.

Skomentuj

