Hummus – potwornie prosta i potwornie smaczna letnia przystawka


Przepis na wspaniały i prosty dip lub pastę do chleba. Przepis jest szeroko znany i ma mnóstwo odmian. Często jest z tahiną,ale ja wolę z oliwą – jest mniej tłusta i  ma swój smaczek. Ja podaję moją błyskawiczną wersję i taką,która smakowała wielu osobom. Przy tych proporcjach daje to konsystencję pasty – jeśli ma być dipem trzeba dodać więcej oliwy.

Cały smaczny i prosty przepis na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/przepisy/hummus-potwornie-prosta-i-potwornie-smaczna-letnia-przystawka/

Hummus

Hummus

 

6 responses to “Hummus – potwornie prosta i potwornie smaczna letnia przystawka

  1. Ja już zrobiłam wiele prób z dodatkami do hummusu i nie jestem w stanie wybrać najbardziej ulubionej wersji – wszystkie mi smakują i wciąż mi mało eksperymentów w tym zakresie.

  2. No i to jest piękne w hummusie. Pamiętasz jak na którymś spotkaniu Andyk się zajadał tą podstawową wersją?
    Ja robiłem juz różne kombinacje. Wczoraj zrobiłem ta podstawę z sokiem z cytryny i limonki i przyprawą do kebabu – głównie bazującą na kuminie.
    No i co ???
    Zjadłem to nawet bez chleba🙂 Nie da się oprzeć pokusie🙂

  3. Hummus wspaniały na każda porę dnia…w podstawowej wersji jak i urozmaiconej np z suszonymi pomidorami lub awokado🙂

  4. Tak, tak, pamiętam, jak Andyk zachwycał się hummusem🙂

  5. już któryś raz przymierzam się do hummusa ale jakoś nie wiem czemu nigdy nie dochodzi do skutku jego zrobienie…hm…niedługo zbliża się impreza więc może zbiorę się w sobie i spróbuję😉

Skomentuj

