Makaron z klopsikami inspirowany Chorwacją


Dziś śródziemnomorska fuzja. Połączyłem szwedzkie i chorwackie smaki,a efekt jest znakomity… Przepis na sos zaczerpnąłem z programu Makłowicza ‚Korczulańskie smaki’, a klopsiki są szwedzkie jakby nie było. Przy okazji polecam Regular Ordinary Swedish Meal Time – Meatball Massacre na YouTube🙂 -tak to robią prawdziwi Wikingowie

Kolejny dobry przepis na szybki obiad. Klopsiki zrobiłem jednocześnie do dwóch dań-pół jako wkładka do zupy ogórkowej,a pół usmażyłem i dziś po wyjęciu z lodówki wykorzystałem do tego dania.

Cały przepis znajdziecie na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/przepisy/makaron-z-klopsikami-inspirowany-chorwacja/

 

One response to “Makaron z klopsikami inspirowany Chorwacją

  1. Pingback: Makaron z klopsikami inspirowany Chorwacją « San-jacinto Blog

Skomentuj

