Zupa z makaronem soba


Drugi z przepisów ze spotkania Oliwkowego. Kiedyś podawałem tę zupę w mojej restauracji, cieszyła się powodzeniem, ja mogę ją jeść parę razy w tygodniu.  Zupa ma słodko-słony i pikantny smak. Pewnie jest niezdrowa jak większość smacznych rzeczy…

Cały mój ulubiony przepis czytaj na nowej wersji bloga: http://najsmaczniejszy.com.pl/przepisy/zupa-z-makaronem-soba/

 

Zupa z makaronem soba

 

2 responses to “Zupa z makaronem soba

  1. Soba u mnie w słoju.Uwielbiam ten makaron.Twoja zupa bardzo mi się podoba.Zrobię.

    • Zyczę smacznego. Nigdy nie przypuszczałem,że będzie mi smakować zupa, która jest słodkawa,ale tak jest …
      Poza tym… mam słoiczek kaeshi w lodówce i w każdej chwili moge ją zrobić🙂

Skomentuj

